Koffietafelboek Lees meer.
Toen Karl Lagerfeld in 1983 werd benoemd tot het hoofd van het modehuis, zette hij zich in om het imago radicaal te veranderen en bij te werken - niet alleen door gedurfde collecties, maar ook vanaf 1987 door ervoor te kiezen om de campagnes van het huis zelf te fotograferen, een stap die ongekend was voor een modeontwerper. Dit definitieve publicatie is tot stand gekomen in samenwerking met Karl Lagerfeld en het Huis van Chanel. Het opent met een essay van Patrick Mauries voordat het de campagnes zelf chronologisch verkent. Een zorgvuldig samengestelde selectie van beelden toont honderden spectaculaire kledingstukken gedragen door de topmodellen - en persoonlijkheden - van elke tijd, van Ines de la Fressange, Claudia Schiffer, Kate Moss en Cara Delevingne tot Kirsten Stewart en Lily Rose Depp, vastgelegd op glamoureuze locaties, van Coco Chanel's appartement in Parijs tot aan de Franse Rivièra of LA. Gepresenteerd in een luxe slipcase, biedt "Chanel: the Karl Lagerfeld Campaigns" een ongeëvenaard overzicht van het huis van Chanel zoals gezien door de ogen - en de lens - van Karl Lagerfeld zelf.
Breedte: 20 cm
Inhoud: 560 pagina’s
Lengte: 29 cm